Download Transformers: Revenge of the Fallen (Windows) - My Abandonware.Transformers: Revenge of the Fallen - Repack 2.3 GB - Full PC Game Free Download

Looking for:

Download transformers revenge of the fallen game pc 













































     

System Requirements.Download transformers revenge of the fallen game pc



 

If you need additional help, click here. Key Features The Choice is Yours — Players can step into the shoes of their favorite Autobots and Decepticons such as Optimus Prime, Starscream, Bumblebee and Ironhide, along with new characters making their first appearance in a game. With two distinct campaigns that allow gamers to save or destroy the human race, gamers will unlock missions and be able to play them in any order they desire and with different characters for a whole new experience.

Outmaneuver Your Opponents — Instantaneously convert from a colossal robot to a dynamic land or air vehicle such as a diesel truck, sports car, military chopper or fighter jet. New, ultra-fluid transformations can be performed in-motion anytime and anywhere, allowing players to strategically propel through and decimate hordes of enemies with incredible agility. Intense, Heroic Missions — Every second is precious as players drive, fly, fight and blast their way through gripping, pulse-pounding levels straight from the film and beyond to determine the ultimate fate of the world.

You might like. Transformers: Revenge of the Fallen adalah sebuah video game bertema perang robot-robotan adaptasi dari movie Transformers dari Activision. Permainan ini mengambil seting perang antar robot antara Autobots dan Decepticons. Memiliki gameplay yang menarik, grafis yang bagus untuk ukuran sebuah adaptasi movie dan kontrol yang mudah dipelajari seperti pendahulunya.

Transformers memiliki karakter robot yang sempurna dengan lingkungan yang sempurna untuk sekedar berkeliling. Permainan ini cukup mudah untuk dimainkan serta diselesaikan dan cukup mudah untuk mendapat nilai tertinggi dalam semua misi. Beberapa misi yang ada memang sulit untuk diatasi, namun bukan karena musuh tapi karena keterbatasan waktu yang ada. Revenge of the Fallen membawa pemain ke dalam pertempuran di seluruh dunia baik sebagai Autobots atau Decepticons. Setiap karakter seimbang dengan pro dan kontra mereka sendiri.

Anda mengendalikan mereka dalam mengemudi, terbang, berperang dan meledakkan jalan jika mereka melalui ketegangan yang kuat dan penuh tekanan. Anda disini dapat memilih dari jajaran Transformers yang sangat beragam atau bervariasi dan masing-masing memiliki kepribadian, kemampuan, dan persenjataan yang berbeda untuk digunakan. Anda sebagai pemain juga bisa melawan perang epik antara Autobots dan Decepticons secara online dalam peledakan multiplayer yang eksplosif.

Pengalaman bermain single player adalah pengalaman Transformers terbaik sampai saat ini. Permainan dimulai dengan Anda memilih robot yang Anda sukai.

   


Comments